Akcije i promocijeAkcije i promocije Tinte i toneriTinte i toneri

Opći uvjeti poslovanja

Opći uvjeti poslovanja

Internet stranice www.comel.hr u vlasništvu su tvrtke Comel d.o.o., M. Vrhovca 11, 47000 Karlovac, OIB:11085290021. Opći uvjeti poslovanja vrijede za registrirane korisnike. Registrirani korisnik (u daljnjem tekstu korisnik ili registrirani korisnik) može postati svaka osoba ( fizička ili pravna ) koja je potpuno poslovno sposobna i koja prihvaća uvjete poslovanja tvrtke "Comel d.o.o.".

Prilikom prve kupnje kupac se treba registrirati i pritom ispuniti sva zahtijevana polja istinitim podacima. Prihvaćanje općih uvjeta poslovanja kupac potvrđuje svojom registracijom čime postaje registrirani korisnik. Korisnik je dužan brinuti se o sigurnosti svoje korisničke lozinke i povremeno ju mijenjati. Tvrtka Comel d.o.o., ne odgovara za slučajeve zlouporabe korisničke lozinke, ali će odmah nakon što korisnik javi o vjerojatnoj zlouporabi postupiti na odgovarajući način.

Tvrtka Comel d.o.o. se u potpunosti odriče svake odgovornosti koja na bilo koji način može nastati iz, ili je na bilo koji način vezana za korištenje ovih web stranica, za bilo koje radnje korisnika uporabom ili zlouporabom sadržaja ovih web stranica, te za bilo kakvu štetu koja može nastati korisniku ili bilo kojoj trećoj strani u vezi s uporabom ili zlouporabom korištenja sadržaja ovih web stranica.

Registrirani korisnik ima pravo kupovati artikle na stranici www.comel.hr

Tvrtka Comel d.o.o., zadržava pravo promjene općih uvjeta poslovanja i korištenja ovih stranica u bilo kojem trenutku. Promjene stupaju na snagu u trenutku objave, o čemu će registrirani korisnik biti obaviješten e-mailom. Smatra se da je pristupanjem stranicama korisnik upoznat s aktualnim pravilima i uvjetima korištenja istih, a prilikom potvrde kupnje to i potvrđuje.

VAŽNO: Svaka kartična transakcija (debitne i kreditne kartice) podložna je provjeri od strane tvrtke Comel d.o.o., u trajanju od jednog do tri radna dana.

Tvrtka Comel d.o.o., nastoji da informacije o artiklima budu točne i ažurne, ali se ograđuje od mogućih pogrešaka u objavljenim informacijama. Tvrtka Comel d.o.o., ne preuzima odgovornost niti krivnju za bilo kakve pogreške ili propuste u sadržaju na Internet stranicama www.comel.hr , kao ni za točnost objavljenih informacija, odnosno nije odgovorna za povremeno nefunkcioniranje stranica ili njihovih dijelova.

Fotografije i prikazi na ovim stranicama i stranicama partnera ne moraju odgovarati proizvodima koji su stvarno dobavljivi.

Naručivanje

Svaki registrirani korisnik može kupovati artikle iz ponude tvrtke Comel d.o.o., prikazane na internetskim stranicama www.comel.hr . Kupoprodajni ugovor između registriranog korisnika i tvrtke Comel d.o.o., postaje pravovaljan nakon primitka naručene pošiljke i vrijedi isključivo za područje Republike Hrvatske.

Tvrtka Comel d.o.o., se obvezuje isporučiti sve naručene i plaćene proizvode koji su u trenutku isporuke dostupni na zalihama. U slučaju nemogućnosti isporuke, tvrtka Comel d.o.o., će kontaktirati korisnika i dogovoriti novi rok isporuke, zamjenski proizvod ili otkazivanje naručenog proizvoda, dok će ostali dostupni proizvodi biti isporučeni. U slučaju nemogućnosti isporuke naručenog i plaćenog proizvoda, tvrtka Comel d.o.o., će izvršiti povrat sredstava.

Cijene

Sve navedene cijene izražene su u EUR i sadrže obračunatu zakonski propisanu stopu PDV-a. Na sve navedene cijene na Internet trgovini www.comel.hr ne odobravamo dodatni popust osim ako nije posebno navedeno. Ponuda i cijene za specijalne akcije vrijede do isteka roka koji je naveden na samoj Internet stranici ili do isteka zaliha. U cijenu nisu uračunati troškovi dostave koji će biti posebno navedeni prilikom naručivanja artikala. Troškovi dostave se ne uvećavaju ukoliko se narudžba isporučuje u nekoliko navrata, ali se mogu uvećati za dodatne troškove koji mogu nastati prilikom dostave, a prema uvjetima dostavne službe koja vrši tu uslugu. Troškovi dostave su besplatni za sve pošiljke čija je vrijednost veća od 130.00EUR kao i za akcijske artikle s naznačenom besplatnom dostavom.

Načini plaćanja

Kupovina i plaćanje odabranih proizvoda u Internet trgovini moguće je na sljedeće načine:
Plaćanje kreditnim karticama:

  • plaćanje izravno putem interneta,
  • korištenjem najmodernijeg servisa za plaćanje kreditnim karticama: Visa Premium, Visa, MasterCard, Maestro i Diners


Načini plaćanja za ONLINE narudžbe

Plaćanje po ponudi - pri narudžbi izdajemo Vam ponudu, a po primitku uplate robu šaljemo na Vašu adresu.

Plaćanje pouzećem - robu šaljemo na Vašu adresu, a Vi je plaćate poštaru po primitku.

Plaćanje karticama - u web shopu www.comel.hr moguće je izvršiti plaćanje sljedećim kreditnim karticama:

  • Visa Premium PBZ - mogućnost plaćanja od 2 do 36 rata bez kamata
  • Diners - mogućnost plaćanja od 2 do 36 rata bez kamata
  • Visa ERSTE - jednokratno
  • Maestro ERSTE - jednokratno
  • Maestro/Visa PBZ - mogućnost plaćanja do 36 rata bez kamata

Načini obročnog plaćanja u trgovini Comel d.o.o.:

  • MB Card i Maestro KBK od 2-12 rata
  • Maestro / Visa PBZ od 2-24 rata
  • Visa Premium PBZ od 2-24 rata
  • Maestro ERSTE od 2-12 rata
  • Maestro ZA-BA od 2-12 rata
  • Diners od 2-36 rata bez kamata
  • RBA MC, Visa od 2-12 rata
  • MasterCard ZA-BA od 2-12 rata
  • MasterCard, Visa OTP banke do 9 rata

Potrošački krediti

  • Visa Premium PBZ od 24 do 60 rata
  • MasterCard, Visa OTP banke od 12 do 24 rata

Izjava o sigurnosti kod plaćanja

T-Com Pay Way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka - Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između T-Com sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem "vatrozida" (firewalla).

Izjava o privatnosti

Comel d.o.o se obavezuje pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.

Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Comel d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Registracija

Kako bi obavili kupnju na web shopu, registracija nije obavezna. Potrebno je samo u prvom koraku checkout procesa ostaviti važeću e-mail adresu (ona kojoj imate omogućen pristup) kako bi Vam nakon unosa podataka potrebnih za obavljanje dostave bilo moguće poslati potvrdu narudžbe.

Ako ne želite svaki puta tijekom kupnje unositi adresu dostave te informacije o sredstvu plaćanja, preporuča se brza registracija. Potrebno je samo jednom unijeti važeću e-mail adresu, osobne podatke (ime, prezime, adresa, poštanski broj, mjesto, broj telefona) te lozinku pomoću koje se pristupa korisničkom računu. Ona može biti proizvoljan niz znakova - što je duža, otpornija je na hakersko probijanje. Ako ste bez ideja, na web stranici Password generator možete dobiti generiranu lozinku.

Nakon unosa traženih podataka, registraciju je potrebno potvrditi klikom na polje "Registracija". Kreirani korisnički račun ostaje registriran u sustavu, a pristupa mu se kombinacijom korisničkog imena i lozinke na stranici "Prijava".

U slučaju da ste zaboravili lozinku, na istoj stranici trebate kliknuti na "Zaboravljena lozinka?". Dolazite do stranice na kojoj možete ostaviti svoju e-mail adresu s kojom ste se registrirali na web shopu, a na koju vam onda sustav automatski pošalje link pomoću kojeg ćete resetirati lozinku i dobiti novu. Nju možete kasnije sami promijeti u postavkama računa budući da automatski kreirane lozinke nisu lako 'pamtljive' (ili samo kliknite na DA kada vas preglednik pita da upamti unešenu lozinku da je ne morate svaki puta unositi kod prijave).

Ukratko, nakon kreiranja računa, za svaku daljnju kupnju potrebna je samo prijava s korisničkim imenom i lozinkom.

Uvjeti dostave i isporuke

Svu robu iz našeg prodajnog programa dostavljamo na cijelom području Republike Hrvatske.

*Televizore ne dostavljamo dostavnom službom, isključivo osobno preuzimanje u našoj poslovnici uz obaveznu kontrolu ispravnosti televizora
Cijena transporta na kopnenom dijelu RH ovisi o veličini i težini paketa. Za manje i lagane pakete ne iznosi više od 4,99EUR

Cijena dostave paketa na otoke koji nisu mostom povezani s kopnom iznosi 9,98EUR

Okvirno cijena prijevoza u SLO za 1 paket težine 1kg iznosi 14,59EUR

Okvirno cijena prijevoza u SLO za 1 paket težine 5kg iznosi 15,58EUR

Informacije o cijenama dostave paketa u druge zemlje možete saznati upitom na e-mail: info@comel.hr

BESPLATNA DOSTAVA!

Za narudžbe iznad 130,00EUR na kopnenom dijelu RH osiguravamo besplatnu dostavu!

Za narudžbe iznad 250,00EUR na otoke koji nisu mostom povezani s kopnom osiguravamo besplatnu dostavu!

Za narudžbe iznad 398,16EUR za SLO osiguravamo besplatnu dostavu!
Robu dostavljamo najkasnije u roku od 5 radnih dana.
Kupac može i samostalno organizirati dostavu ili robu podići u našoj trgovini.
Sve dostave na području RH vrše se putem tvrtke DPD Croatia d.o.o.
Informacije o dostavnoj službi možete pronaći
ovdje.

Uvjeti povrata i reklamacije

Obrazac o jednostranom raskidu >
Zakon o zaštiti potrošača >

Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača

Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača NN.41/14. i 110/15. obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga ili proizvoda mogu dostaviti osobno u našim poslovnim prostorijama, te ćemo bez odgađanja pisanim putem potvrditi primitak istog, ili u pisanom obliku putem pošte na adresu:

Comel d.o.o.
M. Vrhovca 11
47000 Karlovac
ili na fax broj:
047 421 111
odnosno na e-mail adresu: info@comel.hr

Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.
Potrošač:
Ime i prezime:
Adresa za dostavu odgovora

Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova

U slučaju spora između Kupca i Prodavatelja, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore ili prijedlog za mirenje pri centrima za mirenje. Postupak pred sudovima časti provodi se sukladno Pravilniku o Sudu časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori i Pravilniku Suda časti pri Hrvatskoj obrtničkoj komori kojima se propisuje da su članovi vijeća tih sudova, osim nezavisnih pravnih stručnjaka i predstavnika trgovaca, i predstavnici potrošača. Mirenje pred centrima za mirenje provodi se sukladno odredbama Zakona o mirenju, te sukladno Pravilniku o mirenju centra za mirenje. Hrvatska gospodarska komora i Hrvatska obrtnička komora će uz suglasnost ministra nadležnog za zaštitu potrošača donijeti odluke o troškovima u postupcima pred Sudom časti Hrvatske gospodarske komore i Sudom časti Hrvatske obrtničke komore.”

Povrati

Naš cilj je da ste Vi kao naš kupac zadovoljni našom uslugom, stoga ćemo na sve načine pokušati opravdati Vaše povjerenje u nas. Ako zbog bilo kojeg razloga niste potpuno zadovoljni sa kupljenim artiklom možete ga slobodno vratiti unutar 14 dana od kupnje uz povrat novca ili zamjenu nekim drugim Vama odgovarajućim artiklom, dokle god artikl nije korišten ili oštećen.
Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.

Kako do povrata?

Javite nam se na mail: info@comel.hr ili na telefon: 00385 47 421 111 te ukratko objasnite zašto Vam artikl ne odgovara.

Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovog ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, telefaxom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime, prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora.

Robu vratite ili je predajte nama ili (unesite ime, naziv i adresu osobe koju ste ovlastili za preuzimanje robe) bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Izravne troškove povrata robe morate snositi sami.

Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.

Smjernice za najjednostavniju uslugu povrata

  • Obavezno ispunite Odluku o jednostranom raskidu ugovora i pošaljite nam je na info@comel.hr
    ili poštom na Comel d.o.o., M. Vrhovca 11, 47000 Karlovac
  • Vraćeni artikl mora biti u original pakiranju sa naljepnicama proizvođača. Molimo Vas ne uništavajte original pakiranje i ne pišite po njemu.
  • Molimo na paket jasno istaknuti velikim slovima: POVRAT
  • Zadržavamo pravo da odbijemo artikle koji nisu vraćeni u skladu sa našim pravilnikom.
  • U slučaju da kupac vraća artikl koji mu ne odgovara, iz nekog razloga. Izravne troškove povrata robe morate snositi sami u oba smjera (povrat na našu adresu i ponovno slanje zamjenskog artikla).
    U slučaju da se dogodila naša pogreška prilikom pakiranja, poštarinu snosi Comel d.o.o. u oba smjera (povrat na našu adresu i ponovno slanje zamjenskog artikla – Kurirsku službu odabire Comel d.o.o. )
  • Povrat robe na našu adresu možete obaviti preko dostavnog kurira po Vašem izboru. Slanje paketa na Vašu adresu obavljamo sa našim ugovornim kurirom po važećem cjeniku Comel d.o.o. .

Naša politika rješavanja reklamacija ne utječe na prava koja potrošač ima sa osnova o postojanju odgovornosti za materijalne nedostatke kako je propisano Zakonom o obveznim odnosima.

Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Uzimamo pravo da povrat artikla potraje do 5 dana od dostave Vašeg paketa na našu adresu. Međutim, nakon što zaprimimo Vaš paket će biti pregledan i zahtjev će biti obrađen unutar 24 sata od zaprimanja izuzev neradnih dana i praznika.

Ako želite povrat novca, isti će biti obrađen u najkraćem mogućem roku. Povrat novca će biti obavljen na isti način na koji je artikl plaćen, gotovinom u našoj poslovnici, virmanom na Vaš tekući račun ili storniranjem kartične uplate unutar 5 radnih dana.

Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.

Ako se Vaš povrat ne obradi unutar 10 radnih dana molimo Vas da kontaktirate našu službu za korisnike na: info@comel.hr ili na telefon: +385 47 421 111.

Ako je artikl kupljen u našoj poslovnici najlakše i najsigurnije je da se u poslovnicu osobno vrati. S time dobivate mogućnost i fleksibilnost odabira drugog artikla koji Vam više odgovara ili lakšeg povrata novca. Ako povrat u poslovnicu iz nekog razloga nije moguć onda je potrebno postupiti po uputama iznad.

Reklamacija

Svi artikli kupljeni u Comel d.o.o. pokriveni su punom garancijom u određenom vremenskom periodu. Unutar tog perioda sve garancije će biti riješene u Vašu korist bilo popravkom, zamjenom novim artiklom ili u krajnjem slučaju povratom novca.

Većina proizvođača opreme ima svoje ovlaštene servisne centre u Hrvatskoj.

Samim time omogućeno Vam je da neispravnu robu šaljete direktno na njihovu adresu. Često postoji i besplatno "Pickup and return" jamstvo. To znači da kada kod njih prijavite robu na servis oni organiziraju besplatnu dostavu po neispravnu robu i vraćaju popravljenu na Vašu adresu.

Molimo Vas da na slijedećem linku pogledate da li za Vaš uređaj postoji ovlašteni servis jer time značajno ubrzavate rješavanje Vaše reklamacije i povećavate Vaše zadovoljstvo.

Popis ovlaštenih servisa >

Ako primijetite da je Vaš artikl bilo kojem smislu neispravan molimo Vas da nas prije kontaktirate na broj telefona 047 421 111 ili na comel-servis@comel.hr

Naša politika reklamacija ne utječe na Vaša zakonska prava kupca.

Kako bi što prije obradili Vaš reklamacijski zahtjev molimo Vas da nam pošaljete potrebne dokumente za pokretanje reklamacijskog postupka, i to:

  • Kopija računa uređaja
  • Kopija jamstvenog lista
  • Fotografije uređaja
  • Fotografije oštećenja zbog kojeg se reklamira uređaj
  • Fotografije moraju jasno prikazivati reklamirani artikl.

Jamstvo vrijedi samo pod uvjetom ako je artikl korišten i održavan prema uputama proizvođača, odnosno prema uobičajenim propisima.

Jamstvom nije obuhvaćena šteta koja bi nastala prilikom pada, sudara, udara, preopterećenja te intervencija i popravaka u toku jamstvenog roka van ovlaštenog servisa ili kao posljedica lošeg održavanja artikla.

Jamstvo ne pokriva standardno trošenje potrošnog materijala kao što su: toneri, tinte, ispisne glave (u slučaju korištenja zamjenskih tinti)

Jamstvo na određeni artikl nije prenosivo te vrijedi samo i jedino prvom kupcu.

Račun kao dokaz kupnje je obavezan za sve reklamacijske postupke.

Svaki artikl koji će biti popravljen ili zamijenjen unutar jamstva, jamstveni rok će biti produljen za period koji je artikl bio na popravku.

Zadržavamo pravo naplate popravaka u slučaju da reklamacijski zahtjev iz nekog od gore navedenih razloga ne bude odobren.

Ako popravak/zamjena artikla ne bude moguća zadržavamo pravo ponuditi zamjenski artikl iste ili veće vrijednosti (boja ne mora biti ista), ili u slučaju nemogućnosti zamjene vratiti dio novca proporcionalan preostalom pretpostavljenom životnom vijeku artikla.

Artikl održavajte i popravljajte uvijek i strogo u skladu s uputama proizvođača jer u suprotnom može doći do oštećenja artikla koje bi moglo uzrokovati ozbiljnu nezgodu.

Kontakt podaci odgovorne osobe

Comel d.o.o.
M. Vrhovca 11,
47000 Karlovac

047 421 111
IBAN: HR50 2400 0081 1900 0340 2
OIB: 11085290021